Nikkei Nikkei Mutlu Dergi Grubu Logo
Üye Girişi | Üye Ol
ENG | TR
Abone Merkezi
SIKÇA SORULAN SORULAR

MUTLU DERGİ GRUBU abonelik hizmetleri MDG Abone Merkezi tarafından yürütülmektedir.

1- Abone olmak için ne yapmalıyım?
0 212 290 27 40 no’lu telefondan hafta içi her gün 09.00-18.00 saatleri arasında ABONE MERKEZİ’ni arayabilirsiniz.

Güvenli ve hızlı abonelik için Internet üzerinden abone olabilirsiniz. Bunun için yapmanız gereken tek şey www.nmdg.com.tr adresinden abonelik sayfasına girerek işleminizin tamamlanması için gerekli olan bilgileri doldurmaktır.

2 -Internet üzerinden kredi kartı ile yapılan işlemler güvenli mi? Bilgilerimin görülme ihtimali var mı?
Internet’ten Kredi Kartı ile yapılan işlemlerinizde ödeme sistemi ile abone arasındaki bilgilerin güvenliği MDG Abone Merkezi güvencesi ile SSL (Secure Socket Layer) adı verilen bir sistem tarafından sağlanmaktadır. Global Sign tarafından 128 Bit SSL sertifikalı sistemimizde kredi kartı bilgileriniz veya kredi kartı kişisel bilgilerinizin herhangi bir bölümü tutulmamaktadır. Kredi Kartı bilgileriniz size tahsis edilen banka haricinde hiç bir kişi tarafından ulaşılamamaktadır. Kredi kartı bilgileriniz güvenli sayfamızda girilip onaylandıktan sonra onay işlemi için bankaya bildirilir. Çekim işleminin gerçekleşmesinin ardından tahsil edilen tutar ve provizyon numarası bilgileri ekranınıza gelecektir. Aynı bilgiler sistemimize girmiş olduğunuz e-mail adresine gönderilmektedir.

3- Aboneliğim ne zaman aktif olur? Dergimi ne zaman teslim alabilirim?
Aboneleğiniz Internet veya telefonla abonelik işlemlerinizi tamamladığınızda başlar. İlk derginiz teslimat bilgilerinizde belirtmiş olduğunuz adresinize imza karşılığı aşağıda belirtilen şartlar dahilinde teslim edilecektir:

Ödeme kaydınız ayın 25’inden önce bize ulaşırsa: İlk sayınız sonraki ayın en geç 7’sine kadar adresinizde olur.

Ödeme kaydınız ayın 25'inden sonra bize ulaşırsa: İlk sayınız takip eden aydan sonraki ayın en geç 7’sine kadar adresinizde olur. Örneğin Ocak ayının 27’sinde abone olduysanız üyeliğinizin ilk sayısı adresinizde Martın ilk günlerinde ulaşır.

4- Dergim ayın 7’sine kadar elime ulaşmazsa ne yapmalıyım?
Derginiz ayın 7’sine kadar imza karşılığı adresinize ulaştırılamadıysa 0212 703 40 40’den abone müşteri temsilcimize durumu bildiririniz. Problemin sebebi araştırılacak ve derginizin en geç 3 gün içerisinde elinize ulaştırılması sağlanacaktır.

5- Faturam ne zaman elime ulaşır?
Faturanız ilk dergi teslimatınız ile birlikte adresinize postalanacaktır.

6 -Dergimin teslim adresini değiştirmek için ne yapmalıyım?
Derginizin teslim adresini değiştirmek için 0212 703 40 40 no’lu ABONE MERKEZİ’ni arayın veya abone@nmdg.com.tr adresine mail atarak adres değişikliğinizi bildirin. Müşteri temsilcilerimiz işleminizi derhal gerçekleştirecektir.

7- Aboneliğim bittiğinde benden izinsiz uzatma yapılabilir mi?
Aboneliğiniz bitmeden önce abone müşteri temsilcilerimiz hatırlatma amacıyla sizinle irtibata geçecektir. Siz talep etmediğiniz sürece aboneliğiniz yenilenemez. Kredi kartı bilgilerinizin sizin onayınız olmadan yeniden kullanma olasılığı söz konusu değildir.

8- Yurtdışından veya KKTC’den abone olabilir miyim?
Yurtdışına veya KKTC’ye abonelik hizmetimiz bulunmamaktadır.

9- İade&İptal Şartlarınız Nelerdir?
Herhangi bir nedenle siparişinizi iptal etmek isterseniz lütfen 0.212. 290 27 40 nolu nolu ABONE MERKEZİ'mize ulaşabilirsiniz. Abonelikle birlikte dergi elinize ulaşmışsa iade kabul edilmemektedir.

10- Kredi kartı ile yaptığım alışverişimde siparişim onaylanmadı, bu neden olabilir?
Siparişiniz sırasında kredi kartınızın onaylanmamasının birçok sebebi olabilir. Bu nedenlerden bazıları;

- Kredi kartı numaranızı hatalı girmeniz,
- Kredi kartınızın son kullanma tarihinin geçmiş olması,
- Kredi kartı limitinizin alışveriş için yetersiz olması,
- Kullandığınız ek kartın ana kart sahibi tarafından iptal edilmiş olması,
- Kartı düzenleyen banka ile geçici bağlantı sorunları yaşanması,
- Kayıp ihbarı yaptığınız bir kartı yeniden kullanmaya çalışmanız,
- Kullanmaya çalıştığınız kartın bir kredi kartı değil, ATM kartı olması olabilir.

Kredi kartı onay sorunlarınızda yardım almak için kartı aldığınız bankanızın müşteri hizmetleri ile irtibata geçmeniz gerekmektedir. Kredi kartı ile yapmış olduğunuz alışverişlerde, bazı durumlarda güvenliğiniz için kartınızın ve kimliğinizin fotokopisinin tarafımıza gönderilmesini isteyebiliriz.
 



contact.asp